Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

1.Confidențialitate

1.1. Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă o prioritate pentru Asociația Club Lions București ARMONIA, având codul fiscal 41158300 și numărul de înregistrare în Registrul Asociaților și Fundațiilor 72PJ/17.06.2024. Asociația își are sediul social în jud. Ilfov, Otopeni, str. Toma Caragiu nr. 15A, în calitate de operator de date cu caracter personal (denumit în continuare “BizFinMentor.ro”, “noi”, “nouă” și “al nostru”).

1.2. În acest sens, acordăm o atenție deosebită și acționăm cu diligență maximă în procesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu legislația aplicabilă în România privind protecția datelor, inclusiv cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (Regulamentul UE 2016/679) referitor la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/CE („RGPD”).

1.3. Prin date cu caracter personal se înțelege orice informație care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă, iar o persoană identificabilă este cea care poate fi identificată direct sau indirect, în special printr-un identificator sau prin unul ori mai mulți factori specifici care definesc identitatea fizică, fiziologică, mentală, economică, culturală sau socială a acesteia. Această politică se aplică prelucrării datelor cu caracter personal ale utilizatorilor Website-ului https://bizfinmentor.ro/.

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail [email protected].

2.1 Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați sau când completați formularul de solicitare a serviciilor noastre:

Când vă înregistrați pentru a solicita serviciile noastre, colectăm următoarele informații despre dvs.:

  • Nume și prenume;
  • Adresa de email;
  • Numărul de telefon;
  • Județul de domiciliu;

Utilizăm informațiile de înregistrare pentru a realiza comunicarea cu dvs., în spețele cerute de dvs.

2.2 Informații despre interacțiunea dumneavoastră cu website-ul www.bizfinmentor.ro

Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs., cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a direcționat la site-ul nostru), versiunea browser-ului și sistemului de operare.

Utilizăm informațiile din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT, pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru.

Folosim cookie-uri pentru a-ți asigura o navigare plăcută și eficientă în cadrul website-ului. Citește AICI POLITICA COOKIES și află modul în care le gestionăm.

3. De ce procesăm date dvs. personale?

Procesăm datele dvs.cu caracter personal strict in limitele legale. Cel mai frecvent, folosim datele dvs. cu caracter personal în următoarele situații:

  • în cazul în care doriți accesul la materialele educative de pe site
  • În cadrul proceselor legate de tehnologia informației – mentenanța a sistemelor informatice, asigurarea unei platforme website securizate.
  • Atunci când suntem solicitați să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

Am descris mai sus modul în care folosim datele dvs. personale și temeiurile juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul. Redăm succint scopurile colectării datelor dvs. cu caracter personal:

  • în scopul desfășurării activităților de marketing și publicitate, Asociația poate prelucra și stoca datele personale de identificare și / sau de contact, obținute în baza formularelor completate, necesare pentru a vă contacta cu scopul de promovare a propriilor servicii și produse.

4. Modalitatea și perioada de stocare a datelor

Datele personale vor fi stocate pe durata desfășurării cursului, evenimentului sau activității și pentru perioada necesară conform reglementărilor legale, de maximum 10 ani, dar nu mai puțin decât perioada prevăzută de lege.
Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate în interiorul sau în afara țării, după caz, pe servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor.

5. Măsuri tehnice și organizatorice de securizare a datelor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

  • partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
  • folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
  • verificarea identității și drepturilor de acces a oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
  • transferăm datele dvs. către terți doar prin intermediul unor sisteme cu acces închis sau prin transferuri de date criptate.

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații necriptate prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru pe propriul risc.

6. Drepturile dvs. asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin transmiterea unui e-mail către [email protected]:

  • să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;
  • să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;
  • să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;
  • să primiți informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier text sau Excel) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt operator de date;
  • să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri; și
  • să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. dacă temeiul legal al procesării este consimțământul. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează semnificativ în mod similar.

Aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere către autoritatea de supraveghere pentru orice presupusă încălcare a protecției generale a datelor dvs. cu caracter personal.

Atenție, în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru. Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Datele personale sensibile sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și vă rugăm in consecință să nu ne furnizați astfel de date. Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat date personale sensibile le vom procesa strict in scopul ștergerii acestora.

  • Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă, menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în versiune actuală a politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop. Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

  • Referințe de pagini de internet ale terților

Website-ul nostru poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de utilizare și de confidențialitate și că nu suntem responsabili pentru aceste politici. Vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.

  • Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului dvs. sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor folosind formularul de contact sau prin email la adresa [email protected].

De asemenea, considerăm că este util sa cunoașteți datele de contact ale Autoritatii Naționale pentru Protecția Datelor: adresă: B-dul Magheru 28-30, sector 1, Bucuresti, tel. +40 21 252 5599, fax +40 21 252 5757, e-mail: [email protected], website: www.dataprotection.ro

 

În vigoare din: 14.01.2025